Informacje podstawowe

  1. Organizatorem imprezy Tsuru 2024 w Rybniku jest firma BORA Bogusław
    Rakowski ze swoją siedzibą w Radlinie, nazywana dalej Organizatorem.
  2. Zgłoszenia na Wystawcę odbywać się będą poprzez formularz zgłoszeniowy
    znajdujący się: https://tsuru-fest.pl
  3. Zgłoszenia na Wystawców będą przyjmowane w dniach od 16,09.2024 do
    27.10.2024 roku.
    Organizator zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu
    przyjmowania zgłoszeń.
  4. Każdy Wystawca w momencie wysłania zgłoszenia akceptuję Regulamin
    Wystawców. W trakcie trwania imprezy Tsuru 2024 każdy Wystawca będzie
    zobligowany pisemnego potwierdzenia, że zapoznał się z treścią Regulaminu

Zgłaszanie stoisk

  1. Po wysłaniu zgłoszenia każdy z Wystawców zostanie poinformowany drogą
    mailową o przyjęciu zgłoszenia przez Organizatora. Samo przyjęcie zgłoszenia nie
    oznacza pozytywnego zatwierdzenia wniosku.
  2. Informacje o pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu wniosku zostaną
    przesłane na wskazany we wniosku adres e-mail. Decyzja Organizatora zostanie
    wydana do 4 listopada 2024 roku.
  3. Jako, że jesteśmy uzależnieni od stołów / ławek, które udostępnia nam szkoła nie
    jesteśmy w stanie zagwarantować jednego wymiaru wynajmowanych
    szkolnych ławek. Ich wymiary wahają się od 150cm do 180cm długości, oraz
    45cm do 80cm szerokości. Większość ławek ma typowe wymiary ławki szkolnej,
    czyli około 120 lub 150cm długości i 50cm szerokości. Jeśli jednak z jakiegoś
    powodu masz takie, a nie inne potrzeby wystawowe i musisz otrzymać stół co
    najmniej o danej wielkości np. szerokości w cm – koniecznie powiadom nas o tym w
    formularzu zgłoszeniowym.
    Nie jesteśmy w stanie niczego obiecać, jednak postaramy się zrobić wtedy co w
    naszej mocy, by taki stolik Ci na miejscu zapewnić.
  4. Koszty wynajęcia jednej ławki szkolnej są następujące:
    Firmy: 340 zł / 1 ławka
    Stoiska handmade: 200 zł / 1 ławka
    Stoiska gastronomiczne będą rozliczane indywidualne. Prosimy o kontakt drogą
    mailową.
  5. Jeżeli potrzebujesz dostęp do prądu to koniecznie musisz nas o tym
    poinformować w formularzu zgłoszeniowym. Dostęp do prądu jest odpłatny i jego
    koszt wynosi 50 zł.
  6. Wejściówki dla wystawców oraz krzesła na stoisku:
    Ilość darmowych wejściówek jak również i krzeseł udostępnionych wystawcom
    uzależniona jest od ilości wynajętych ławek
    1 – 3 ławki – 1 wejściówka / 1 krzesło
    4 – 6 ławek – 2 darmowe wejściówki / 2 krzesła
    7 – więcej ławek – 3 darmowe wejściówki / 3 krzesła
    Istnieje możliwość dokupienia dodatkowych krzeseł i wejściówek
    1 krzesło = 30 zł
    1 wejściówka = 70 zł

    Informacje o dodatkowych krzesłach i wejściówkach prosimy podawać w formularzu.
  7. Minimalna ilość wynajętych ławek to 1 sztuka, natomiast maksymalna to 15 sztuk
    dla firm, oraz 4 sztuki dla stoisk Handmade. W przypadku chęci wynajęcia większej
    ilości ławek, należy ustalić to drogą mailową z Organizatorem.
  8. Istnieje możliwość wystawienia faktury BEZ VAT za stoisko, po wcześniejszym
    poinformowaniu Organizatora.
  9. Opłatę za stoisko należy uiścić przelewem bankowym do 7 dni, liczonych od
    dnia otrzymania faktury przez Organizatora.
  10. Wszelkie prośby o zmianę terminu płatności za stoisko należy koniecznie
    zawrzeć w ramach informacji dodatkowych do zgłoszenia. Takie szczególne
    przypadki Organizator będzie rozpatrywał indywidualnie.
  11. Wystawca ma obowiązek starannie i szczegółowo wypełnić formularz
    zgłoszeniowy. Pominięcie istotnych kwestii może skutkować brakiem możliwości
    zapewnienia przestrzeni wystawowej z czego Organizator będzie całkowicie
    zwolniony z odpowiedzialności.
  12. W ramach informacji dodatkowych Wystawca może zawrzeć informacje
    dotyczące preferowanej przez siebie przestrzeni wystawowej (piętro, sąsiedztwo
    innych wystawców itp.)
  13. W formularzu zgłoszeniowym Wystawca jest zobowiązany do podania
    prawdziwych danych osobowych osób, które będą pracowały na stoisku w czasie
    trwania imprezy.
  14. Wszystkie wnioski oraz problemy w trakcie konwentu Wystawcy będą mogli
    zgłaszać do Organizatora ds. Wystawców na numer telefonu: 534 666 567.
  15. Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy wynajmu stoiska Wystawcy bez
    podawania przyczyny.
  16. Pierwszeństwo w przyjęciu zgłaszanych stoisk mają firmy objęte współpracą
    medialną, sponsorzy, jak i indywidualnie zaproszone stoiska.
  17. Każdy Wystawca ma obowiązek przestrzegać Regulaminu Imprezy jak i
    Regulaminu Wystawcy. Zachowanie niezgodne z zasadami imprezy może
    skutkować wydaleniem z jej terenu.
  18. O miejscu, w którym znajdować się będzie stoisko, decyduje Organizator i nie
    podlega ono zmianie. Zabrania się także zamieniania miejscami z innymi
    Wystawcami bez wcześniejszego uzgodnienia tego faktu z Organizatorem.
  19. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca stolików Wystawcy na
    konwencie w razie, gdy zajdzie taka potrzeba organizacyjna.
  20. Organizator może zaproponować w przypadku dużej liczby zgłoszeń przyjęcie
    Wystawcy na listę rezerwową. Można też samemu wyrazić chęć bycia wpisanym na
    taką listę w formularzu zgłoszeniowym lub poprzez maila
    tsuru.wystawcy@gmail.com.
    Wystawcy z listy rezerwowej otrzymają o potencjalnej możliwości sprzedaży na
    konwencie drogą mailową w celu uzgodnienia szczegółów.
  21. Wystawca może wystawiać towar i wyposażenie tylko w obrębie wynajętego
    miejsca.
  22. Wszelka chęć rozkładania półek, wieszaków oraz dodatkowego asortymentu
    poza obrębem wynajętych ławek należy zgłosić Organizatorowi wraz z ich
    wymiarami w formularzu zgłoszeniowym. Inaczej istnieje duże prawdopodobieństwo,
    że na miejscu może nie być przewidziana dla nich przestrzeń i nie będzie możliwości
    ich rozstawienia.
  23. Wszystkie dodatkowe elementy stoiska takie jak regały, stelaże, standy, namioty i
    innego rodzaju wyposażenie należy wymienić w formularzu dodatkowym i
    poinformować o nim Organizatora ds. Wystawców.
  24. Jeżeli Wystawca pragnie przywieźć własne stoły należy o tym poinformować
    Organizację w formularzu i uzgodnić szczegóły indywidualnie drogą mailową. Jest to
    konieczne do poprawnego rozmieszczenia wszystkich stoisk

Rozstawianie stoisk i sprzedaż na konwencie

  1. W momencie pojawienia się na terenie imprezy, wszyscy Wystawcy zobligowani
    są do przejścia przez proces akredytacyjny, w którego trakcie potwierdzona zostanie
    ich tożsamość.
  2. Każdy Wystawca ma obowiązek do przedstawienia zaświadczenia o
    niekaralności, który uzyskać można po złożeniu wniosku w Krajowym
    Rejestrze Karnym (KRK).
  3. Na teren konwentu Wystawcy mogą przybyć już w piątek. Konieczne jednak jest
    poinformowanie o takowej chęci Organizacje w formularzu zgłoszeniowym bądź
    drogą mailową.
  4. Każdy Wystawca jest zobowiązany do podpisania protokołu
    zdawczo-odbiorczego, który zostanie mu przedstawiony przez Organizatora ds.
    Wystawców.
  5. Wystawca zobowiązany jest przestrzegać przepisów BHP i PPOŻ.
  6. Organizator nie bierze odpowiedzialności za brak kasy fiskalnej lub status
    prawny sprzedaży prowadzonej przez Wystawców na konwencie.
  7. Wystawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów prawa, w szczególności
    prawa dotyczącego działalności gospodarczej, artystycznej oraz praw autorskich.
  8. Obowiązki wynikające z przepisów prawa są obowiązkami Wystawcy i
    Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ich niedopełnienie.
  9. Organizator nie bierze odpowiedzialności za towar Wystawców pozostawiony
    bez opieki lub nadesłany kurierem oraz nie pokrywa kosztów związanych z
    zaginionym lub zniszczonym towarem.
  10. Wystawca zobowiązuje się do wystawiania towaru od 10:00 do min. 21:00 w
    sobotę oraz od 8:00 do 14:00 w niedzielę. Wystawcy mają obowiązek uprzątnięcia
    stoiska do godziny 16:00 w niedzielę.
  11. W nocy z soboty na niedzielę sprzedaż jest możliwa, ale nie jest wymagana.
  12. Chęć szybszego opuszczenia konwentu należy wcześniej zgłosić
    Organizatorowi. Jeśli wyniknie taka konieczność na konwencie – należy o tym fakcie
    także powiadomić.
  13. Opuścić teren konwentu Wystawcy będą mogli dopiero po wcześniejszym
    dopełnieniu wszystkich formalności.
  14. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za zniszczenia bądź kradzieże
    mające miejsce na terenie stoisk i nie pokrywają kosztów związanych ze
    skradzionym lub zaginionym towarem.
  15. W sytuacji, gdy Organizator będzie świadkiem kradzieży, agresywnego
    zachowania lub zniszczenia towaru Wystawców- zobowiązuje się on wyciągnąć
    odpowiednie konsekwencje wobec osób sprawiających problemy.
  16. Wystawcy mają obowiązek utrzymywania czystości na stoisku przez cały okres
    trwania imprezy oraz pozostawienia w czystości swojego stanowiska po zakończeniu
    sprzedaży. W przypadku pozostawienia po sobie śmieci, kartonów itp. Wystawca
    zostanie obciążony kosztami sprzątania i utylizacji pozostawionych po sobie
    przedmiotów.
  17. Na terenie stoiska obowiązuje zakaz sprzedaży:
  • alkoholu, wyrobów tytoniowych i wszelkiego rodzaju szeroko pojętych używek,
  • broni palnej, replik ASG i broni białej,
  • wszelkich produktów z nieautoryzowanymi grafikami,
  • całkowity zakaz sprzedaży napojów energetycznych
  • pirackich kopii gier, filmów i oprogramowania,
  • produktów propagujących hejt, nienawiść, ustroje totalitarne oraz znaki zakazane
    prawnie (swastyka, sierp, młot itp.)
  • słodyczy oraz przekąsek poza stoiskami wyznaczonymi, mającymi indywidualne
    zezwolenie na to uzyskane od organizatorów
  • produktów zawierających treści przeznaczone tylko dla osób dorosłych (w tym:
    ahegao, hentai itp.),
  • produktów szeroko uznawanych za obelżywe
  1. W przypadku gdy Wystawca łamie regulamin, Organizator ma prawo do
    wydalenia go z terenu imprezy bez zwrotu kosztów wynajmu przestrzeni
    wystawowej.
  2. W przypadku produktów budzących kontrowersje, bądź wątpliwości – decyzja
    odnośnie możliwości lub zaprzestania sprzedaży danego produktu ostatecznie
    należy do Organizatora.
  3. Wystawca zobowiązany jest do wypisania głównych towarów, które zamierza
    sprzedawać w formularzu zgłoszeniowym. Nie wypisanie ich może skutkować
    wyproszeniem Wystawcy z konwentu przez Organizatora lub też na polecenie
    Organizatora ma on obowiązek bezwzględnego zaprzestania sprzedaży
    konkretnego rodzaju przedmiotów nie wypisanych wcześniej w formularzu.
  4. Wystawcy mają absolutny zakaz naklejania czegokolwiek na ścianach. W razie
    uszkodzeń Wystawca ponosi pełną odpowiedzialność i koszty naprawy uszkodzonej
    ściany. To samo tyczy się podłóg, stołów oraz wypożyczonych krzeseł.
  5. Zakazuje się Wystawcom pozostawiania pojazdów w miejscach ograniczających
    wjazd na parking lub przed samym wejściem na konwent.
  6. Organizator nie gwarantuje miejsc parkingowych na terenie szkoły.
  7. Wystawcy mają obowiązek po zaparkowaniu na terenie szkoły w celu
    rozpakowania towaru lub gdy zajmą miejsce parkingowe w pobliżu szkoły,
    umiejscowienia za wycieraczką kartki z nazwą stoiska oraz numerem kontaktowym –
    jest to ważne, ponieważ w przypadku gdy samochód trzeba będzie przestawić –
    będziemy wiedzieć z kim się skontaktować.
  8. Zabrania się Wystawcy umieszczania reklam, ogłoszeń, plakatów, ulotek itp. na
    terenie całego konwentu bez uzgodnienia tego faktu z Organizatorem.
  9. Istnieje możliwość umieszczania materiałów reklamowych i promocyjnych za
    dodatkową opłatą. W tej sprawie prosimy o kontakt poprzez maila
    tsuru.wystawcy@gmail.com
  10. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu przed konwentem.
  11. Wystawców niepełnoletnich obowiązuje zgoda opiekuna prawnego.
  12. Jeden Wystawca może zgłosić tylko jedno stoisko. Nie ma możliwość
    indywidualnego wydzielenia przestrzeni wystawowej podmiotom trzecim!
  13. Na terenie imprezy mogą prowadzić sprzedaż tylko podmioty, które uzyskały na
    to zgodę od Organizatora.
  14. Każdy Wystawca ma obowiązek przedstawić listę pracowników na konwencie w
    formularzu zgłoszeniowym albo przesłać ją drogą e-mailową najpóźniej do dnia 6
    listopada 2024 roku.
  15. Wystawca ma prawo do wycofania swojego wniosku o przyjęcie na konwent.
    Może on to zrobić drogą mailową najpóźniej do dnia 20 października 2024 roku.
  16. Wystawca ma prawo zrezygnować z udziału w imprezie i otrzymać zwrot
    kosztów do dnia 6 listopada 2024 roku. Po tym dniu wszystkie zgłoszenia będą
    akceptowane jednak zwrot kosztów będzie rozpatrywany indywidualnie przez
    Organizatora.
  17. Jeżeli Wystawca nie weźmie udziału w imprezie i nie zgłosi tego faktu
    Organizatorowi, nie ma on prawa żądać zwrotu kosztów za wynajętą przestrzeń
    wystawową.
  18. Rezerwacja stoiska jest równoznaczna z akceptacją Regulaminu Wystawców
    oraz Regulaminu Konwentu.
  19. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z ponoszenia konsekwencji wynikających
    z jego nieprzestrzegania. Wystawcy nieprzestrzegający regulaminu mogą zostać
    dyscyplinarnie usunięci z terenu konwentu.
  20. Wystawcy mają prawo do korzystania z kolejki uprzywilejowanej.
  21. W razie odwołania lub nieodbycia się imprezy Wystawcy otrzymają zwrot w ciągu
    14 dni roboczych na podany przez siebie numer konta.
    W przypadku przesunięcia daty wydarzenia także będzie możliwy takowy zwrot lub
    pozostanie w identycznej, uzgodnionej wcześniej formie Wystawcy na nowy termin
    bez zwrotu kosztów za stoisko.
  22. Dodatkowe warunki wynajmu stoiska nieuwzględnione w regulaminie omawiane
    są indywidualnie z Organizatorami.
  23. Organizator ma prawo wyprosić Wystawcę z terenu imprezy i wymagać od
    niego niezwłocznego zaprzestania sprzedaży w przypadku naruszenia lub
    próby obejścia któregokolwiek z punktów regulaminu.
  24. Wszelkie wnioski i pytania prosimy kierować w trakcie imprezy do Organizatora
    ds. Wystawców.

Waluta konwentowa i rozliczenie za stoisko

  1. Wystawcy mają obowiązek akceptowania na swoim stoisku waluty konwentowej:
    1 punkt waluty jest równowarty 1 złoty. Pod koniec konwentu wydane punkty
    walutowe będą zamienione na gotówkę.
  2. Rozliczenie za stoisko odbywać się będzie na podstawie wystawionej faktury, na
    której opłacenie Wystawcy będą mieli 7 dni od terminu jej otrzymania.

Prosimy wszelkie pytania związane z Wystawcami kierować na adres:

tsuru.wystawcy@gmail.com