Regulamin Gry Konwentowej
§1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Organizatorem gry jest firma „Bora” Bogusław Rakowski z siedzibą w Radlinie przy ul. ks. kard. Bolesława Kominka 153/2, 44-310 Radlin.
2. Koordynatorami gry są: Angela ,,Lya” Dudzińska oraz Nicole ,,Rhae” Romańska.
3. Gra Konwentowa odbędzie się w trakcie wydarzenia TSURU JAPAN FESTIVAL 2024 odbywającego się 16-17 listopada 2024 roku w Zespole Szkół Technicznych w Rybniku przy ulicy Tadeusza Kościuszki 5.
4. Uczestnikiem Gry Konwentowej może zostać może osoba fizyczna, która zakupi bilet na wydarzenie (uczestnik wydarzenia), następnie w dniu 16.11.2024r. zgłosi się na rejstrację Gry na terenie konwentu celem odebrania pakietu startowego oraz zostanie wpisana na listę uczestników Gry Konwentowej przez odpowiedzialnego Koordynatora.
5. Jeżeli Uczestnik Gry Konwentowej jest niepełnoletni, wymagana jest pisemna zgoda rodzica lub opiekuna prawnego na udział w Grze, którą należy przynieść i oddać podczas akredytacji na konwent.
6. Zgłaszający wyraża zgodę na przetwarzanie i przechowywanie danych przekazywanych przez niego do Organizatora oraz Koordynatorów Gry Konwentowej.
7. Ilość uczestników Gry Konwentowej jest nieograniczona. Organizator wprowadza ograniczenie czasowe wskazane w §2 ust. 1 Regulaminu Gry Konwentowej.
8. Konkurs nie jest grą losową, zakładem wzajemnym ani loterią promocyjną, których wynik zależy od przypadku (przeprowadzenia losowania) w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dziennik Ustaw z 2009 r., Nr 201 poz. 1540).
9. Niezapoznanie się z niniejszym regulaminem nie zwalnia z jego przestrzegania. Uczestnicy nie przestrzegający regulaminu zostaną zdyskwalifikowani z gry konwentowej.
§2
MIEJSCE I TERMIN ZGŁOSZEŃ
1. Zgłoszenia do Gry Konwentowej przyjmowane będą od godziny 10:00 do godziny 18:00 w dniu 16.11.2024r. na terenie konwentu – rejstracja Gry Konwentowej.
2. Dokładna lokalizacja rejstracji Gry Konwentowej wskazana zostanie podczas akredytacji uczestników wydarzenia już na terenie konwentu.
3. Do gry nie mogą przystąpić osoby zaangażowane w konwent, tzn. organizatorzy, wolontariusze, koordynatorzy, organizatorzy itd.
4. Ukończenie gry i kwalifikacja do rywalizacji o nagrodę odbywa się na rejestracji gry konwentowej poprzez oddanie Karty Zadań, o której mowa w §3 ust. 2 .
§3
PRZEBIEG GRY
1. Grę Konwentową rozpoczyna się poprzez rejstrację uczestnika zgodnie z zapisami §2.
2. Każdy uczestnik Gry otrzymuje ,,Kartę Zadań’’, a jego zadaniem jest wykonanie wszystkich zadań oraz zebranie pieczątek potwierdzających wykonane zadania.
3. Uczestnicy, którzy wykonali wszystkie zadania i otrzymali wszystkie pieczątki rywalizować będą o nagrodę tj. walutę konwentową oraz punkty dla wybranej frakcji.
4. Aby przystąpić do gry wraz z odebraniem Karty Zadań uczestnik zobowiązany jest wybrać jedną z dwóch wiodących frakcji (klanów): Kami/Akuma.
5. Gra Konwentowa ma charakter zabawy i przebiga na zasadach rywalizacji fair play, co oznacza że uczestnicy rywalizują celem osiągnięcia najlepszego wyniku, jednak nie mogą szkodzić innym uczestnikom gry np. poprzez wprowadzanie ich w błąd, zmienianie lokalizacji wyznaczonych elelmentów/punktów gry, czy jakkąkolwiek inną szkodliwą dla innych uczestników czynność. W przypadku powzięcia wątpliwości co do zachowania zasady i uczciwości uczestnika, koordynator ma prawo dokonać jego dyskwalifikacji i wykluczyć go z Gry oraz rywalizacji o nagrodę.
6. Nie zabrania się wsparcia osób trzecich lub wzajemnej pomocy w wykonywaniu zadań. Uczestnicy mają też prawo do drobnych podpowiedzi ze strony zarówno innych uczestników jak i koordynatorów.
7. Po zakończeniu wszystkich zadań i zebraniu pieczątek uczestnik musi stawić się z wypełnioną kartą na rejstracji Gry Konwentowej, gdzie odpowiedni koordynator dokona weryfikacji i ostatecznej akceptacji karty.
8. Uczestnik rywalizuje o nagrody:
- Waluta konwentowa dla 2 osób, które ukończą grę i wykonają wszystkie zadania w najkrótszym czasie
- Punkty dla obranej frakcji (klanu)
9. Podsumowanie i ogłoszenie wyników gry konwentowej odbędzie się podczas Balu Maskowego w sobotę 16.11.2024r.
§4
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Organizator i Koordynatorzy zastrzegają sobie prawo do :
- Zmian terminów zgłoszeń (np. do przedłużenia okresu przyjmowania formularzy zgłoszeniowych),
- Wprowadzania wszelkich zmian w niniejszym regulaminie,
- Zmiany kategorii przyznawania nagród,
- Odwołania Gry Konwentowej z podaniem przyczyny.
2. Organizator i Koordynatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za ewentualne problemy techniczne, mające wpływ na wypełnienie warunków uczestnictwa w Grze Konwentowej.
3. Kwestie nieuregulowane niniejszym Regulaminem (w tym nieścisłości i konflikty) ostatecznie rozstrzyga Organizator lub Koordynatorzy Gry Konwentowej.